• Vanaf €15 Klarna afrekenen mogelijk!
  • Géén chatbot klantenservice 06-36366075
  • Gepersonaliseerde cadeaus
  • Ook verzending naar België!
  • Vanaf €15 Klarna afrekenen mogelijk!
  • Géén chatbot klantenservice 06-36366075
  • Gepersonaliseerde cadeaus
  • Ook verzending naar België!

Klachtenregeling CBeezzz – zo kunt u een klacht melden en oplossen

Klacht melden bij CBeezzz – wij helpen u graag met een oplossing

Klachten ☹️

Bij CBeezzz vinden we het belangrijk dat u tevreden bent met uw bestelling en onze service.

Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. In dat geval kunt u eenvoudig een klacht melden via info@cbeezzz.nl.

Ons team neemt elke klacht serieus en wij doen er alles aan om samen met u tot een snelle en passende oplossing te komen.

Omdat CBeezzz werkt als online concept store met producten van verschillende kleine ondernemers, kan het soms gebeuren dat uw bestelling vanuit meerdere leveranciers wordt verzonden. Dit kan invloed hebben op de levertijd of verzending. Mocht er hierbij iets misgaan of heeft u opmerkingen over het geleverde product of onze service, dan horen wij dit graag.

Onze klachtenregeling is er om u duidelijkheid en vertrouwen te bieden:

  • U kunt eenvoudig een klacht indienen via e-mail.
  • Wij reageren zo snel mogelijk, meestal binnen 1 tot 2 werkdagen.
  • Samen zoeken we naar een oplossing die recht doet aan uw klacht.
  • Mocht u er met ons niet uitkomen, dan kunt u uw klacht aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Wij vinden het belangrijk dat klachten netjes en professioneel worden afgehandeld, zodat u met een gerust gevoel bij CBeezzz kunt blijven winkelen.

📌 Stappenplan Klachtenregeling CBeezzz

1. Neem contact met ons op

Stuur een e-mail naar info@cbeezzz.nl met uw klacht. Wij streven ernaar zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden.

2. Samen naar een oplossing zoeken

Wij bekijken uw melding zorgvuldig en doen ons uiterste best om uw klacht op te lossen naar tevredenheid.

3. Externe bemiddeling (indien nodig)

Komen we er samen niet uit?

Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.