Levertijden
- Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
- Gepersonaliseerde producten en producten die op verzoek gemaakt worden, hebben altijd een iets langere levertijd.
- Mocht je iets dringend, voor een bepaalde datum nodig hebben, adviseren wij altijd eerst contact met ons op te nemen.
- Als je bij een bepaalde productgroep / winkel alle producten op uitverkocht of niet voorradig ziet staan, is deze winkel waarschijnlijk tijdelijk gesloten vanwege vakantie.
Verzending
- Bestel je meerdere producten? Dan kan het zijn dat jouw order bij verschillende bedrijven vandaan zal komen. Het kan in dit geval zo zijn dat jouw bestelling in meerdere zendingen komt en apart wordt afgeleverd. De aflevermomenten kunnen daarom ook verschillen.
- Over het algemeen zal de aflevering binnen de genoemde levertijd plaatsvinden. Helaas kunnen wij mogelijke vertraging bij bezorgdiensten niet voorkomen.
- Op het moment van dat jouw bestelling verzonden wordt, ontvang je een notificatie per e-mail van CBeezzz.
- Indien beschikbaar, ontvang je van ons of het verzendende bedrijf, een track en trace code.
- De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld.
- Het is vaak voordeliger om producten van verschillende bedrijven tegelijk te bestellen, zo bespaar je op verzendkosten!
- De verzendkosten variëren van gratis (bij ophalen, indien mogelijk) tot €27,50 bij extreem grote of zware zendingen.
Ophalen
Bij sommige producten staat aangegeven dat je jouw bestelling kunt ophalen. Het desbetreffende bedrijf zal na ontvangst van de bestelling contact met je opnemen om een ophaal afspraak in te plannen.