Wat doet CBeezzz?
CBeezzz is een online shop in shop. Je kunt jouw producten in de CBeezzz webshop te koop aanbieden.
Bij een verkoop verstuur jij zelf het pakket aan de klant.
Wat kost het om mee te doen?
Er zijn verschillende manieren om deel te nemen aan de CBeezzz webshop.
Voor een overzicht van de tarieven verwijzen we naar onze prijslijst.
Zit je vast aan CBeezzz?
Je kunt naar wens kiezen voor een abonnement van 3, 6, of 12 maanden.
Ook is het mogelijk een maandelijks opzegbare deal met ons te sluiten.
Let wel op dat er een opzegtermijn van 1 maand geldt op alle abonnementsvormen, zo ook op de maandelijks opzegbare deal.
Hoe werkt het met de betaling van een bestelling?
Klanten kunnen bij ons alleen direct afrekenen. Dit houdt in dat elke bestelling reeds betaald is.
Als jij jouw pakket hebt verstuurd, is het eerste wat je doet een verzendbewijs en factuur naar CBeezzz sturen.
Wij betalen binnen 24 uur uit.
Wat gebeurt er als ik vergeet op te zeggen?
Als je te laat bent voor de maand opzegtermijn, wordt jouw abonnement automatisch een maandelijks opzegbare deal.
Ook voor deze deal geldt een maand opzegtermijn.
Hoe lever ik informatie aan?
Je kunt ons alle informatie per mail toesturen. Dit is onze voorkeur.
Als dit vervelend of lastig is, neem dan even contact met ons op voor instructies of een andere oplossing.
Welke informatie heeft CBeezzz nodig?
In ieder geval vragen wij om de bekende bedrijfsgegevens. Een naam, adres, telefoonnummer.
Een KvK nummer en een geldig BTW nummer.
Hoe werkt het met verzendkosten?
Je geeft bij alle productinformatie ook de verzendkosten aan ons door.
Wij zorgen dat deze altijd 100% vergoed worden!
Hoe werkt het met voorraad?
Jij bent als deelnemer zelf verantwoordelijk voor het opgeven van correcte en up to date informatie.
Als er iets veranderd in de voorraad, is het top priority dit schriftelijk aan CBeezzz te melden. Via Whatsapp of e-mail.
Wordt er via CBeezzz iets verkocht en is het product bij jou niet meer op voorraad?
Dan moet CBeezzz een kostbare klant teleurstellen.
De regel is dat de klant een voucher van 10% van het orderbedrag ontvangt.
Deze 10% komt voor jouw rekening.
Blijf dus alert en geef alle wijzigingen direct door!
Hoe werkt het met prijswijzigingen?
Het staat je natuurlijk altijd vrij om jouw prijzen aan te passen. Het is wel zaak, dat wij hiervan ook zo snel mogelijk op de hoogte gebracht worden.
Mocht dit niet het geval zijn en volgen er bestellingen met de oorspronkelijke oude prijs, kun je ons niet meer dan dit bedrag factureren. Fair enough.
Hoe werkt het als mijn eigen bedrijf gesloten is, bijvoorbeeld tijdens de vakantieperiode?
Geef altijd door wanneer je op vakantie gaat, of jouw bedrijf om andere redenen gesloten is.
Wij zetten jouw profiel dan op tijd dicht in de webshop.
Zo loopt er niemand risico.
Je abonnement loopt in de vakantieperiode wel door.
CBeezzz is 365 dagen per jaar open voor klanten.
Hoe verrekenen we de commissie?
Je hoeft de commissie niet op jouw factuur te zetten. Wij sturen na een bestelling een factuur voor de commissie. Het is ook mogelijk de commissiefactuur 1x per maand te ontvangen, in de vorm van een verzamelfactuur.
Hoe kan ik me aanmelden?
Je kunt jouw abonnement eenvoudig als artikel afrekenen via de webshop.
Hierna nemen wij binnen 24 uur* contact met je op.
Vind je dit een beetje voorbarig en wil je liever eerst even kennismaken?
Stuur gerust een bericht, dan bellen we jou gewoon voor een vrijblijvend gesprek!
*zondag uitgezonderd
Hoe kan ik opzeggen?
Opzeggen kan alleen via een e-mail naar info@cbeezzz.nl.